25 november 2006

Julfest på jobbet

Vi har haft julfest på jobbet i kväll och det var skitkul! Det var god mat, mycket dricka och trevliga bordsgrannar. Vi vid vårt bord försökte få igång stämningen lite på festen i övrigt genom att sjunga mycket och få fart på stället. Om det var vår förtjänst vet jag inte, men det blev så till slut...

Och efter julmaten blev det dans. Och jag måste säga att musiken var så där, men det var kul att dansa, och de flesta verkade gilla det också.

Efteråt funderade jag på att gå till Connection. Men någon, jag nämner inga namn, behagade inte svara på mina sms, så det blev inte så...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag var inte där då! Jag såg inte ditt sms förrän sent, sent. Jag är värdelös. Straffa mig.

sön nov. 26, 08:12:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Det ska jag. Men glöm inte att det var du själv som outade dig...

;-)

sön nov. 26, 09:19:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida