24 november 2006

Julfest i november

Vi har julfest med jobbet i kväll. Klockan 17.30 beger vi oss iväg till festlokalen för julmat, underhållning och glada upptåg (hoppas jag) samt dans och trevliga samtal. Det ska bli kul, jag ser fram emot det.

Och det märks på jobbet i dag också. Redan i morse kunde man se folk komma finklädda till jobbet, uppklädda från topp till tå. Andra bar på kassar och väskor med ombyten i. Och stämningen är annorlunda i dag. Men uppslupen. Och lättsammare.

Jag är en av arrangörerna. Jag är en liten sugare för sånt. Jag vet inte vad det är, men jag tycker det är riktigt roligt. Jag hade bestämt mig för att inte vara med i festkommittéen för den här julfesten, men när en hoppade av eftersom han skulle sluta, hörde jag mig själv säga att jag kunde hoppa in i hans ställe.

Men med en månad kvar till jul, har jag i kväll chansen att säga GOD JUL!

=)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida