23 november 2006

Rolig sport - och så Annika

Jag har sett Time out på TV4 i kväll. Det är ett vansinnigt roligt program i sportens tecken: fyra komiker och två inbjudna gäster som har med sport att göra, ofta idrottare, som tävlar mot varandra. En kunskapstävling som handlar om aktuell och annan sport. De inbjudna sportgästerna är det väl ganska olika kvalitet på, men de fasta deltagarna, komikerna, är oftast skitroliga. Jag skrattar ofta gott. Mycket gott. Andra gånger, som i kväll, skrattar jag så mycket att jag nästan kiknar.

Roligast är Annika Andersson. Hon seglar verkligen högre och högre upp på komikerhimlen. Hon är totalt utan hämningar; så elak så man bara storknar. Och bara sååå jävla rolig...

=D

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kan inte se det på grund av Martin Timell... *ryser*

fre nov. 24, 08:47:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag vet, han är verkligen en stor källa till rysningar. Man får försöka bortse från honom. För de andra är ju så jäkla roliga...

fre nov. 24, 09:18:00 fm  
Blogger Andreas sa...

Tore Kullgrens besök i Time-Out måste varit det roligaste av en gäst någonsin!

fre nov. 24, 11:14:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Shit. Det programmet missade jag. Får se om det finns på TV4:s webbplats...

fre nov. 24, 11:16:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida