24 november 2006

Den verkliga orsaken?

Socialdemokraterna går kraftigt framåt i en opinionsundersökning från Synovate Temo enligt Dagens Nyheter. Den andra vänsterpartierna har inte gått framåt under perioden.

Enligt en opinionsanalytiker på undersökningsbolaget torde framgångarna bero på ministeravgångarna samt den omfattande debatten kring a-kassan. Det ligger säkert en del i det. Men man skulle ju kunna tänka sig att det till viss del även beror på att Göran Persson varit tämligen osynlig de senaste månaderna...

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, GP:s frånvaro är säkert ett plus men jag tror nog att regeringens puckopolitik räcker bra.
Ska du på klubb ikväll? Ta på dig din finaste BLUS så blir jag glad!

;)

fre nov. 24, 09:46:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Det ska jag antagligen inte, se senare blogginlägg. Men man vet ju aldrig vad som händer...

fre nov. 24, 10:34:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ok. Om du ångrar dig finner du mig i ny BLUS och jag-vill-få-till-det-HERRTROSOR på en bögbar nära dig.

fre nov. 24, 10:48:00 fm  
Blogger Aronson sa...

En bögbar nära mig? På Kungsholmen?

Jag hoppas du märker mitt försök att totalt IGNORERA dina fulord...
;-)

fre nov. 24, 10:54:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag märker det..
Det finns säkert någon bögskrubb på Kungsholmen. Där kommer jag sitta. Nåja, inte längre bort än Gamla Stan i alla fall.

fre nov. 24, 12:12:00 em  
Blogger Aronson sa...

Aha. Inte omöjligt att vi ses där, Kimman. Beroende på hur rolig min fest blir...

fre nov. 24, 01:48:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida