29 oktober 2006

Nyspelad musik 19

De tio senast spelade låtarna i min iTunes (random):

1. Duran Duran - Ordinary World
2. Raymond & Maria - Ingen vill veta var du köpt din tröja
3. Pontus & Amerikanerna - Någonstans i USA
4. Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This)
5. Malta - Sommar'n som aldrig säger nej
6. Jon Bon Jovi & Pavarotti - Let It Rain
7. Shebang - Romeo
8. Elton John - Bennie and the Jets
9. 2 Unlimited - No Limit
10. Anne-Lie Rydé - Segla på ett moln

Just nu: Gösta Linderholm - När morgonen gryr

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kan köpa alla men INTE Raymond och Maria. Hur kan du lyssna på dom???

sön okt. 29, 09:29:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag avskyr själv Jon Bon Jovi, men han slinker in emellanåt. Raymond och Marias "Ingen vill veta..." tycker jag är jättebra. Liksom "Nej". I övrigt är de väl sådär...

=)

Gösta Linderholm är för övrigt helt fantastisk!

sön okt. 29, 09:49:00 em  
Blogger annen sa...

1. Bra låt!
2. Kass låt! (Har de förresten gjort någon slags "comeback"?)
3. Aldrig hört.
4. Bra låt!
5. Riktigt bra, en låt man blir glad av :D
6. Inte hört.
7. Haha! Den är helt okej faktiskt!
8. Aldrig hört.
9. Njae, den är väl inget vidare? Okej på fyllan.
10. USCH!!!

Gösta funkar ibland, men den där låten, njae, tveksamt.

mån okt. 30, 11:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men hallå, Annen. Du måste börja vidga ditt musiklyssnande. Det fanns musik före 1995, vet du...

;-)

Och att säga Usch till Segla på ett moln? Som är en av mina största musikupplevelser? Oj, oj, oj, du tigger verkligen om det... ;-)

mån okt. 30, 11:28:00 fm  
Blogger annen sa...

Aronson: Haha! Min sambo skulle skratta ihjäl sig om han läste "Det fanns musik före 1995, vet du..."
I stort sett så lyssnar jag på allt möjligt, Ulf Lundell, Bruce Springsteen, Björn Afzelius, Fleetwood Mac, Eurythmics, 80-talsdisco, i stort sett allt gammalt, typ one hit wonders därifrån, därför jag inte kommer på fler artister just nu. Jag blev så stum av kommentaren eftersom jag är en sån otrolig konservatist :P

mån okt. 30, 11:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida