13 oktober 2006

Ännu en vaknatt

Suck. Ännu en vaknatt. Klockan börjar närma sig halv tre och jag har inte ens varit i närheten av att somna. Och jag som var så otroligt trött under kvällen.

Men i stället ligger jag här. Och tänker. Hjärnan arbetar på högtryck. Och funderar på jobb, resor, SSU-ordföranden, chefer, min roll i tillvaron och så vidare, och så vidare.

Jag har kollat lite på teve, men det hjälpte inte. I stället har jag nu ätit två skivor rostat bröd med ost och bloggat lite, och hoppas att det hjälper.

För det blir en lång dag i morgon. Jag har mycket att göra på jobbet. Och jag behöver verkligen vara åtminstone någorlunda pigg...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmm... Kom du fram till något då? Några nya, fräscha slutsatser? Någon ny livsfilosofi?

fre okt. 13, 11:45:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Nej, verkligen inte. Det var mest gammal skåpmat...

fre okt. 13, 11:52:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida