06 oktober 2006

Hur hjärnan arbetar. Eller inte...

Precis innan jag gick hem från jobbet i dag gick jag på toaletten. Nån hade under eftermiddagen satt upp en lapp där:

Var god lämna porslinet rent efter dig.

Genast såg jag tallrikar och koppar framför mig. Och slogs av tanken att "men varför tar folk med sig tallr..." innan jag kom på att det faktiskt inte var så de menade. Utan att jag inte ska, vad vet jag, pissa och skita på kanten. Och om jag gör det, torka upp efter mig.

Tänk så hjärnan arbetar ibland.

Men nu efteråt undrar jag ju mest varför vi har städare...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

På tal om...
Male Restroom Etiquette @ YouTube

fre okt. 06, 08:14:00 em  
Blogger Oswald sa...

Men hallå...
Du menar väl inte att de som städar ska torka upp ditt bajs?
Allvarligt??

fre okt. 06, 11:53:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida