15 oktober 2006

En räddande ängel

Apropå mitt föregående inlägg, så har problemet nu löst sig. Tack och lov. Jag börjar bli hungrig...

Men det satt hårt åt.

Först sms:ade jag min juristkollega. Hon har en liten dotter och borde vara vaken vid halvtio-tiotiden. Hon har inte hört av sig än.

Sedan skickade jag ett brev till en kollega på Qruiser. Han var inloggad, även om det visade grått ljus. Han har inte heller hört av sig än.

Slutligen sms:ade jag en annan kollega: en ung, snygg och jäkligt trevlig kille. Han ringde upp direkt. Det tog inte ens två minuter innan jag hade honom på tråden. Jag är sååå tacksam.

Men nu har jag koden. Och det känns som en stor lättnad!

Nu ska koderna skrivas ner. Basta!


Tillägg
Både min juristkollega och kollegan på Qruiser har nu hört av sig. Och det är jag naturligtvis tacksam för.

Och en sak till: varför jag beskrev min kollega som ringde som ung, snygg och trevlig, medan jag inte beskrev de andra alls, vet jag inte. Och förstår ännu mindre...

Problemet är i alla fall löst, och jag går nu och käkar lunch!

=)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vet!

För att jag vägrade komma in på jobbet för en snabbis på kopiatorn.

Surt sa räven ;-)

sön okt. 15, 02:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida