03 oktober 2006

En nygammal idé

Oswald har börjat med lunchvideor. Varje dag vid lunchtid bloggar han upp en musikvideo till allmänt beskådande. Som den Copy Cat jag är tänkte jag helt sonika ta efter honom. Av tre skäl:

1. Det är en väldigt bra idé.

2. En endaste lunchvideo täcker inte en hel lunch. Det behövs minst två.

3. Oswald och jag har nog, åtminstone delvis, väldigt olika smak - och tankebanor...

Jag tänkte börja i morgon och sedan varje dag, åtminstone vardag. Fast jag misstänker att jag inte är lika uthållig som Mr O...

6 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Du är utmanad. Se mer på min blogg.

tis okt. 03, 08:35:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tack, jag såg.

=)

tis okt. 03, 09:16:00 em  
Blogger Oswald sa...

What the f**k!
Get your own ideas!

tis okt. 03, 09:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

As if...

tis okt. 03, 09:56:00 em  
Blogger Oswald sa...

Trevligt att du lät mig ha den i två dagar iallafall.

tis okt. 03, 10:20:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oops. Blev du sur?

tis okt. 03, 10:21:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida