02 oktober 2006

Världens bästa låt - just nu




Tack, Andreas.

6 kommentarer:

Blogger Andreas sa...

Yo go girl! :D

mån okt. 02, 11:27:00 em  
Blogger Aronson sa...

Enda problemet är att jag inte kan se den själv. Enligt Adobe har jag Flash installerat, men jag hittar inte det bland mina program. Och jag kan fortfarande inte se en direktlänk till videon. Utan måste gå in på YouTube...

:-/

mån okt. 02, 11:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ana Matronic for president!

tis okt. 03, 12:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Watch it girl! Jag är rojalist...

=)

tis okt. 03, 08:01:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Ana Matronic for Queen of the Universe, then!

Way to go.
I tought you well, Obi-One.
(åtminstone vad gäller att fläska ut sin SS-passion i sin blogg)
:P

tis okt. 03, 08:13:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag antar att du läste att deras nya skiva bojkottas i en del skivaffärer i USA? Eftersom de sagt att skivor är för dyrt att köpa.

Att säga sanningen borde inte straffas...

tis okt. 03, 08:20:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida