06 september 2006

Män som är djur?

Varför är en del män mer åtråvärda än andra? Och då menar jag inte bara i mina ögon, utan generellt. Till exempel:

I morse när jag var på spinning var där en kille som det bara inte gick att låta bli att titta på. Enligt min gaydar var vi tre bögar i salen och alla tre spanade in den här killen. Och jag är helt säker på att även många av tjejerna gjorde det.

Och då kom de här tankarna. En del män är det nästan som att man bara måste vända sig om efter när man möter dem på stan, titta trånande på i lunchkön eller spana in extra i tunnelbanan. Man kan helt enkelt inte låta bli. De utstrålar någon slags djuriskhet, något som gör att tungan hänger långt utanför och det savar både här och där.

Varför är det så?

...och ännu viktigare: varför är jag inte en av dem...?! :-/

2 kommentarer:

Blogger vandrarvild sa...

det där har jag funderat på. Var på gallerix med min systerdotter förra året och in kom en kille som var lite lagom snygg, snyggt klädd och alla tjejer i lokalen - för det var mest tjejer där- reagerade ögonblickligen på honom.
Jag tänkte inte på det förrän vi kom utanför butiken igen, att man gick med nån wowkänsla. Och även nu kan jag säga att han inte var extremt snygg eller nått, det var bara...någonting med honom. Karisma, säkerhet, sex, trygghet, jag vet inte? pch varför är det bara ett fåtal människor som har det? man ser ju halvsnygga killar mest hela tiden utan att bry sig ett skit om det(jag brukar mest tycka stajlade snyggingar är rätt fula just för att de är konstlade. Min typ av kille är jeans och sliten t-shirt och gympaskors-typen...) men sen kommer det nån som alla i närheten reagerar på.
Jag vill vara sån jag med. Inte snygg-ish, mer stark och karismatisk.

tors sep. 07, 08:38:00 fm  
Blogger Fredrik sa...

Alfahannar, alfahannar.... ;-)

tors sep. 07, 10:12:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida