04 september 2006

Visa mig din mobil och jag ska säga dig vem du är...

Oswald för vidare en teori om att man kan säga vem en människa är genom att studera ordlistan som hon skapat i sin mobiltelefon när hon sms:ar och som sparas under "Mina ord". Jag vågade inte tolka Oswald och hans lista, men här är min:

Observera att jag tagit bort alla personnamn och att parenteserna är gjorda nu.

1931 <> c-vitaminer <> bakis <> adapters <> befriare <> bergsgatan <> berns <> blähh <> blogg <> blogga <> blogger <> bloggvärlden <> akta <> bögar <> boooring <> continental <> boring <> brädor <> aronson <> aronson.blogspot.com <> asså <> ärthjärna <> avdelningsmöte <> aus (som i australien) <> fästingar <> datorsamhälle <> deleatade <> flirtar <> fortfarande <> fotvård <> framstjärt <> fridhemsg. <> fuckin <> fullproppad <> hållhake <> halvfull <> gd<> hemköp <> go-kart <> good <> honey <> hmpf <> hötorget <> gratisbussen <> grrr <> gulligt <> hurts <> huvudentren <> kajak <> jäklar <> kaniner <> kåt <> jävla <> jävlar <> jepp <> lino <> jollen <> knullade <> knullar <> jourläkare <> kuk <> näe <> najs <> mården <> mejl <> nightlife <> mint <> nk-rea<> möbel <> ooops <> nördig <> musarm <> schlagerfest <> rakolja <> samvete <> screw <> satan <> rednex <> regnbågsmässa <> regnvåta <> penne <> ses <> ressällskap <> sidetrack <> shit <> pillren <> skällt <> skit <> skitfull <> skittrist <> smakråd <> sömntuta <> sorry <> soulmusik <> roxy <> qruiser <> pv <> puddingar <> queer <> svettstinkande <> rules <> surströmming <> strut <> qx <> v-malmsgallerian <> teven <> vikarie <> tillbringat <> tjejkompis <> toapapper <> ungjäveln <> träffsäker <> transit <> wtc

Men varför får jag så många fler ord än Oswald...?!

...och säger orden egentligen något om mig?!

7 kommentarer:

Blogger Helene sa...

Närå... inte alls ... du behöver inte vara ett dugg orolig... hrrrm

Och jag har ingen aning om hur jag ska få ut samma ordlisa ut min siemens-telefon, ärligt talat!

mån sep. 04, 09:59:00 em  
Blogger Oswald sa...

Tja...du skickar väl helt enkelt flera SMS än undertecknad?
Hur nu det är möjligt...

Eller så är jag duktigare på att bygga ihop ord av beståndsdelar. :)

mån sep. 04, 10:35:00 em  
Blogger Aronson sa...

...eller så kan jag fler ord än du.

;-)

mån sep. 04, 10:38:00 em  
Blogger Oswald sa...

Ord som blähh, hmpf, gd och grrr menar du?
:P

mån sep. 04, 10:44:00 em  
Blogger Aronson sa...

gd betyder generaldirektör.

Men ja, de orden menar jag. Bland andra...

;-)

mån sep. 04, 10:47:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Eller så är Oswalds mobil nyare än din.
Vilket gör att man inte fått ner allt snusk i den än.. ;)

tis sep. 05, 10:42:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Är du säker, BB? Jag trodde att det går fort för Oswald...

;-)

tis sep. 05, 01:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida