05 september 2006

Ett öga rött

Mitt ena öga har helt plötsligt blivit ganska rött, så jag gick till Apoteket i dag och köpte någon vätska som de rekommenderade (någon slags saltlösning skulle jag tro). Allt för att ögat ska bli lite mindre torrt.

Än har det inte hjälpt. Men det verkar vara en stark vätska jag fått, för mina ögonfransar ser ut som om de blivit solblekta. Jag kan inte avgöra om det är snyggt. Men helt klart annorlunda...

Och blir inte ögat bättre lär det bli ännu ett besök hos läkaren. Suck. Det börjar bli lite tröttsamt, det där...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmm... segt! Jag fick sådär en gång för länge sedan. Det gick över av sig själv efter några dagar... :-)

ons sep. 06, 08:44:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag hoppas mitt gör det också...

ons sep. 06, 01:39:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida