14 september 2006

För sjuk för att bli sjuk?

I våras anmälde jag mig till AstraZeneca för att få bli försöksperson hos dem (här). Jag tyckte att det var en god sak att göra, samtidigt som jag kunde tjäna lite extrapengar. Men jag har inte hört något. Jag hade förväntat mig att någon skulle ta kontakt med mig, men inget har hänt. Förrän i dag. Då ringde nämligen en trevlig syster Maria och hörde om jag fortfarande var intresserad. Hon ville även höra sig för om lite data om mig - för att se om jag var lämplig.

Och nu har jag det svart på vitt: jag är inte ens lämplig för att bli försökskanin. Inte ens det duger jag åt. Allt på grund av dels att jag fortfarande undersöks för min mage, dels att mitt huvud höll på att brännas sönder tidigare i år...

Fuck it. Jag som hoppats på lite extrainkomster...

:-/

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Med tanke på hur det gick för de som gjorde medicinska test i England, så ska du kanske vara glad för att inte komma med i urvalet...

Du får väl sälja din kropp på annat sätt! ;-)

tors sep. 14, 11:21:00 em  
Blogger Aronson sa...

Fast min kropp verkar inte var mycket att ha...

:-/

tors sep. 14, 11:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida