12 september 2006

Bögar i tv - för pensionärer?

Det kommer ett nytt program i SVT senare i höst, skriver Expressen. "Böglobbyn" ska det tydligen heta och det ska behandla mansfrågor i bögtappning. Vad det betyder vet jag inte, men det låter väldigt flummigt. Men självklart vill man kolla in vad det är. Det är ju inte direkt så att vi är bortskämda med program som riktar sig till oss bögar.

Programledare blir Olle Palmlöf och Sverker Åström. Palmlöf kan jag förstå, men Åström? Kunde de inte hittat någon yngre och "hippare" person? Jag menar, SVT ska ju tydligen satsa på att locka till sig ungdomar...

6 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Ja, visst är det hemskt att SVT har mage att ha en programledare som BÅDE är över 35 och bög?

tis sep. 12, 02:01:00 em  
Blogger Aronson sa...

Du missförstår mig med avsikt, Rexxie...

tis sep. 12, 02:30:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Jajamensan! (i det här fallet åtminstone, annars tycker jag att jag är en tämligen snäll och förstående person)

:-)

tis sep. 12, 03:46:00 em  
Blogger Oswald sa...

Jag tycker Sverker är ganska cool.
Kanske är det just i detta fallet inte kidsen som de behöver ha som tittare...utan just pensionärerna och de äldre.
Tror att det kanske kan funka.

tis sep. 12, 05:30:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag tycker Olle Palmlöf är cool. Och det är kanske han som ska locka de yngre tittarna...

Åström är väldigt mycket på gränsen till att bli gaggig.

tis sep. 12, 06:41:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Olle är fräsch. Brukar se honom här i krokarna. Jag med hund, han med barn.

tis sep. 12, 07:29:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida