13 september 2006

Ingen jobbdag

I dag ska jag inte jobba. Åtminstone inte som vanligt. Hela förmiddagen ska jag i stället sitta med i en fokusgrupp. Det är min arbetsgivare som i stället för de tidigare medarbatarundersökningarna som vi hade, nu har tagit ett nytt grepp. Några väl(?) valda medarbatare ska sitta i olika grupper och diskutera arbetsgivaren, chefer, arbetsmiljö och what ever annat de kan hitta på. Tidigare såg jag lite fram emot det, eftersom jag ju är en person som gillar att tycka och tänka, men just nu känns det mest jobbigt.

När grupperna är slut har jag en halvtimme på mig att ta mig över halva stan, käka lunch och sedan gå på kurs hela eftermiddagen. Det är en kurs jag ser fram emot, men jag lär missa första halvtimmen eller nåt. Sånt kan tyvärr vara ganska stressande för mig.

När kursen är slut är klockan typ halv fem. Då ska jag gå en stund till jobbet för att läsa mejl etc. Och sen blir det utgång med en kompis. Najs. Kvällen slutar alltså, förhoppnignsvis, trevligt...

=)

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Hoppas ni diskuterar karlar och nästa års Eurovision.

ons sep. 13, 10:21:00 fm  
Blogger Oswald sa...

*hahaha*
Kimpan. Du är fantastisk.
Aronson. Andas. Käka medan du förflyttar dig. Och försök att njuta av en vacker dag parallellt.

ons sep. 13, 11:11:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Näe, Kimman. Jag är ledsen. Någon Eurovison diskuterade vi inte. Men karlar (i benämningen chefer) blev det lite tal om...

Och ja, jag försökte njuta Oswald. Mellan tuggorna av den macka jag köpt på vägen...

ons sep. 13, 05:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida