20 april 2006

Försökskanin

Jag har anmält mig som försöksperson på AstraZeneca i dag. Jag har funderat på det länge, men aldrig fått loss tummarna. Det är klart att man är lite orolig efter det som hände i England i vintras. Men samtidigt tror jag, och utgår ifrån, att det var ett oerhört sällsynt och tragiskt undantag. Och om inte annat så har säkerheten och kontrollerna säkert ökat lite överallt efter den händelsen.

Det är klart att jag gör det för pengarna, lite extra klirr i kassan är ju aldrig fel. Men jag har även lite idealitet inom mig: det kommer ju trots allt till nytta för andra människor (och kanske även mig själv).

Vi får se om de återkommer och vill ha min kropp...

Om du också vill anmäla dig kan du göra det här. Du förbinder dig inte till nånting, utan kan när som helst hoppa av.

5 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Du har väl läst det här:

http://www.asiktstorped.se/2006/04/12/en-studie-i-smarta-onani-pa-sjukhus/

:-)

tors apr. 20, 10:15:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Perfekt, rexxie!

tors apr. 20, 10:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det där har jag också funderat på men aldrig vågat komma till skott!

Precis som du säger är det ju för en bra sak plus att man får lite extra i plånboken vilket aldrig är fel...

//Klara

fre apr. 21, 10:19:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Testa, vet jag. Du förbinder dig inte till någonting, utan har när som helst rätt att hoppa av - även mitt i ett experiment...

=)

fre apr. 21, 10:36:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag försökte bli försökskanin där också men det gick inte. Måste man ringa dom, eller?
Svara på stjarnan_86@yahoo.se!
Tackar

sön aug. 27, 03:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida