25 september 2006

En lugn natt

Natten har varit väldigt lugn. Jag somnade nästan direkt när jag la mig i går kväll, och sedan har jag sovit oavbrutet till i morse. Väldigt skönt, jag känner mig, både i går kväll och nu på morgonen, väldigt trött och svag. Jag antar att det är att jag inte fått äta något...

Men skönast är att jag inte behövt gå på toaletten i natt. Det har jag i stället kunnat klara av nu på morgonen... =)

Men nu är det bara tre timmar kvar till undersökningen. Sedan ska jag äta en banan, och kanske en lättare macka. Mmm, vad jag längtar...

5 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Då önskar jag dig en lyckosam undersökning och smaklig kommande måltid.

mån sep. 25, 08:17:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Lycka till! :)

mån sep. 25, 08:36:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Tänk, att när man utsätts för prövningar så blir det "vanliga", det man alltid kan unna sig stora fantastiska upplevelser.

Det vi tar för givet försvinner för oss och längtan blir enorm. I det lilla och i det stora.

mån sep. 25, 09:09:00 fm  
Blogger Herr Planström sa...

Lycka till vännen!

mån sep. 25, 09:57:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tack, alla.

Och ja, Jerry, man saknar inte kon förrän båset är tomt. Typ...

=)

mån sep. 25, 09:58:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida