08 juli 2006

För dyra biljetter

Jag råkade springa på en webbplats som säljer biljetter till Robbie Williams konserter i London i september. Och jag blev jäkligt glad. Eftersom jag gillar Robbie, och konserterna i Sverige fick lysande recensioner, vill jag jättegärna gå. Och eftersom webbplatsen såg seriös ut, tänkte jag att vad fan, jag köper en biljett, och sticker till London. Igen.

...men så kollade jag in priserna: 230 pund, för ståplatser. Ursäkta, men det är det verkligen inte värt. Och särskilt seriöst känns det inte. Jag menar, jag utgår ifrån att konsertbiljetter i London är dyrare än i Sverige, men inte 10 gånger dyrare!? Jag vet, det finns billigare biljetter andra dagar, men vi snackar ändå om tusenlappar...

...eller är jag naiv?

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

herregud så dyrt! :-/

sön juli 09, 01:15:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida