09 juni 2006

Tyskland - Costa Rica 4-2

Ja, jäklar. Vad hände? Själv hade jag gissat 3-0.

Men Tyskland imponerer - framåt. Framför allt Miroslav Klose är jäkligt farlig framför mål. Bakåt gör man allt annat än imponerar. De har verkligen inga backar att tala om, utan har uppenbara problem med försvaret. Men det ska bli kul att se hur det blir när Michael Ballack kommer in i laget, vilken betydelse han kommer att få för laget.

Och vilka mål! Alla sex var nog egentligen riktigt snygga.

Och jag har fått en ny favorit: Philipp Lahm, en liten ettrig spelare med stark spelförståelse och snabba ben...

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Angående ditt inlägg hos Honky så kan du ju få köpa villan åt mig för pengarna!!

fre juni 09, 08:15:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Kim. Någon villa tror jag inte att det räcker till. Men du kan få komma och titta på min nya skärm...
;-)

fre juni 09, 08:37:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Är det så det kallas numera? Märker att mitt celibat varat ett par år för länge.

fre juni 09, 09:33:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida