08 juni 2006

Heureka

Jäklar vad varmt det är ute i dag - rena sommaren.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ju närmare SM, EM eller vad det nu är, så stiger temperaturen o saven - är inte det ett problem? socialt o tvreflexmässigt... ;-)

tors juni 08, 08:37:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jo, du Jonaz, nu kommer du inte att se mig på ett par veckor. Det jobbiga är dock att jag inte riktigt kommer att kunna träna som vanligt, eftersom det är matcher varenda kväll...

Sandra: Hmpf.

tors juni 08, 08:56:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Nä jag har förstått det... Nu har jag lagt in matchtiderna för VM i min iCal och Google Calendar

Hittade kalenderfilen här:
www.4wdmedia.de/download/fifa-worldcup-2006.ics

Lite störigt tycker jag att det inte verkar finnas nån kalenderfil på den officiella FIFA-sajten, eller på nån av de svenska dagstidningarna eller ens tv-kanalerna som sänder skiten.

Ser nu i min kalender att vissa av ens vänner lär man inte se mycket av närmsta tiden.

Och Aronson, du kan ju bortse från inbjudan till Parkteatern jag skickade. Ser att det krockar...

tors juni 08, 10:23:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Visst är det härligt! Kan du inte ha sommarlov med mig? ;-)

tors juni 08, 10:53:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Honken. Självklart. Om du talar med min chef samt betalar för inkomstbortfallet så... ;-)

I övrigt har jag semester i augusti.

tors juni 08, 11:00:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida