09 juni 2006

Nu börjar det

I dag börjar fotbolls-VM! Som om nu någon skulle ha kunnat undgå det...

Men det känns jäkligt kul. Jag ser riktigt mycket fram emot den närmsta månaden. Det enda problemet är väl att min träning (och mitt sociala liv) riskerar att bli lidande.

Jag tror på Sverige, jag tror att vi kommer att vinna gruppen och sedan ta oss ända till kvartsfinal. Fast där tar det stopp.

Och Oswald: jag kunde ju inte svara hos dig så jag får skriva det här i stället: Förutom Andreas Isaksson (som är den klart bäste av våra målvakter) har vi Rami Shabaan och John Alvbåge. Jag tror båda är goda alternativ, men att Shabaan får stå i morgon. Jag har tidigare sagt att Isaksson är vår viktigaste spelare, och det tror jag fortfarande, men ändå tror jag att båda de andra klarar åtminstone Trinidad och Tobago.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag hade faktiskt inte en susning om att fotbolls WM började idag...

fre juni 09, 11:07:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Det enda VM-relaterade jag ska göra är att kolla alla fräscha bilder på Zlatte i kvällspressen. Rena porrmaggen ju! Bye bye Inches, hello Sportbladet.

fre juni 09, 02:31:00 em  
Blogger Aronson sa...

Det räcker väl med att du tittar bredvid dig i sängen, Kimman. Du lär ju ha en Zlatan-kopia där nu för tiden... ;-)

fre juni 09, 03:22:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida