10 juni 2006

Bättre än väntat

Jag var på Rocks på Västermalmsgallerian tidigare i dag och köpte lite nya skivor. De brukar ha en massa gamla skivor till väldigt lågt pris. I dag köpte jag fyra cd-skivor för bara 329 kronor.

Bland annat köpte jag Celine Dion och "One Heart". Och jag måste säga att jag får nog ompröva henne. En väldigt skönt skiva alltså. Och riktigt bra musik. Och definitivt inte så smörigt som jag alltid trott. (Jag köpte skivan enbart för I drove All Night som jag alltid gillat, men inte hittat förrän nu...)

Vilka de andra skivorna är återkommer jag säkert till.

4 kommentarer:

Blogger Fredrik sa...

I drove all night är bra. Men tycker du inte att Cyndie Laupers version är bättre? Det var Orbinson som gjorde orginalet väl?

lör juni 10, 02:29:00 em  
Blogger Aronson sa...

Har inte hört den, med varken Lauper eller Orbison...

lör juni 10, 04:04:00 em  
Blogger Oswald sa...

...och så finns ju originalet med The Cars...

lör juni 10, 10:49:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oj, det måste vara en riktigt bra låt, om så många spelat in den... =)

lör juni 10, 11:37:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida