20 maj 2006

Så vit som en snö

Jag mådde ganska bra i morse; magen gjorde inte alls ont och jag kände mig ganska pigg. Det var till och med så att jag funderade på att gå och träna - trots att avföringen (ja, Jonaz, där kom det) inte var helt i sin ordning.

Men sen åt jag ett äpple. Ett stort röd-grönt äpple. Och fick ont i magen. Just nu gör det rejält ont också. Vilket ju i sin tur gör att jag känner mig svag.

Så jag börjar förstå hur Snövit kände sig...

...men var är de där sju karlarna?!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Usch det där låter inte bra! Om du har problem med magen ska du absolut inte äta äpplen eller dricka kaffe. Krya på dig!

//Danne

lör maj 20, 12:01:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha... de sju karlarna kommer nog snart (ehmm...) ska du se. ;-)

Var försiktig med magen!

lör maj 20, 04:07:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida