19 maj 2006

Läkarsjuk

Jag åkte in till jobbet, dels för att hämta min mobilladdare, dels för att kolla mina mejl samt meddela min sjudomsstatus. Jag passade då på att berätta för en kollega om mina symptom. Hon tyckte direkt att jag skulle gå till doktorn: "det kan vara magsår". Ojdå, tänkte jag. Men gick ändå till Cityakuten. Sköterskan tyckte också att jag skulle träffa en läkare. Suck. Så jag ska dit om ett par timmar (de har ju så lång kö...).

Jag hoppas verkligen inte att det är magsår. Eller något annat heller för den delen. Å andra sidan tycker jag det är skönt att få det utrett.

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Aron-baby - Jag tänker på dig.

fre maj 19, 01:35:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Usch då! Jag håller tummarna för att det inte är magsår...

fre maj 19, 03:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida