17 maj 2006

Fel men ändå rätt lag vann

A-a-a-a-a-a-r-s-e... lona(?)

Före matchen visste jag inte riktigt vilket lag jag skulle hålla på: Barcelona med min store fotbollshjälte Henrik Larsson, eller Arsenal, som väl egentligen är mitt favoritlag. Det lutade åt Barca. Men när matchen började kände jag att det nog ändå var Arsenal jag höll på. Och när de gjorde sitt mål skrek jag rakt ut. Inte ens när Henke kom in, föll mina känslor för Barca. Och när Barcelona först gjorde ett, och sen ett till, mål blev jag bara tom.

Synd om Arsenal, kul för Barcelona. Och i sanningens namn känns det nånstans som att rätt lag vann...

Och Henke är ju en stor hjälte; han passade fram till båda målen!

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Du som är en sådan fotbollsdåre; sätt in en bild på dina schyssta sportlår. Så kanske jag kontrar med fräscha schlagerspiror.

tors maj 18, 10:54:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida