18 maj 2006

Halvtidsvila

Slovenien, Turkiet, Litauen och Sverige. Där har ni mina favoriter.

Fast jag tänker inte rösta: batteriet i min mobil håller på att ta slut, och jag glömde sladden på jobbet. Och man vet ju aldrig vad som kan hända...

MEN, så mycket anskrämlig musik det finns. Det är otroligt.

Och kan nån tala om vad Islands sångerska gjort för fel? Eftersom hon blev utbuad, menar jag...

I övrigt:
Bildproducenten måste ha fått spasmer i armen, för han bytte kamera fortare än någon hinner säga Eurovision. Och hela, hela tiden.
Och dekoren var ju fruktansvärd. På vissa låtar kunde man knappt se artisterna, de försvann någonstans mitt i dekoren.
Och måste den manlige programledaren sjunga? Det är ju inte speciellt vackert...

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Enligt svenska kvällspressen hade Silvia sagt "Fuck you, retards" men grekerna hade uppfattat det som "Fuck you, Greeks" och spelat det om och om igen på grekisk TV hela veckan.
Hur mår din sexpacksmage?

fre maj 19, 12:32:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag bläddrar och bläddrar, men någon sexpack hittar jag inte... ;-)

Jag kan inte bestämma mig hur jag mår. Eller om jag ska gå till jobbet eller inte. Men jag tror att jag går dit om en stund... Kanske. Äter lite just nu och får se hur magen reagerar på det.

fre maj 19, 09:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida