29 maj 2006

Ny rapport fran London

Jag har fatt tipset att skriva a, a och o utan prickar och ringar, i stallet for aa, ae och oe. Sa okej da. Aven om det tar emot...

I gar scorade Aronson - och vilket mal! Wow! Snygg, trevlig, rolig, sexig och sa jakla bra pa alla satt och vis. Hade han bott i Sverige, hade jag antagligen tillatit mig sjalv att falla...

Sexet var ocksa jakligt bra. Forutom, och nu blir jag lite privat, att jag spydde ner honom. Jag vet, jakligt ackligt. Men han tvingade ju mig att ta in hela i munnen. Och jag kloktes och kloktes och till slut blev det bara for mycket. Men han verkade inte ta alltfor illa upp. Och jag tyckte inte heller att det var sa pinsamt egentligen. Bara lite.

Och sa hade han en regel: att inte lata killen sova over forsta natten. Sa jag fick vackert traska hem till hotellet igen. Men det var inte sa farligt - han bor valdigt centralt. Valdigt! Och det ar faktiskt ganska skont att fa sova i sin egen sang, jag har valdigt svart att sova hos nagon annan sa. Och vi har sagt att vi ska ses for en lunch i dag. Det ser jag fram emot...

I ovrigt aker jag hem i dag - eller rattare sagt i kvall. Planet lyfter kl. 21.05. Och jag lyckades faktiskt checka in nyss pa natet. Kanns skont att ha det gjort. Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska gora i dag. Funderar pa att ga och kolla pa Buckingham Palace, dar jag faktiskt aldrig har varit, trots alla mina besok i London.

17 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha... japp kräkhistorier är dagens ämne :-)

Tvingar han dig att ta hela så får han ju vara beredd på att något sådant kan hända. ;-)

mån maj 29, 10:54:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

:-))

Och du som funderade på att strunta i att åka...

mån maj 29, 12:46:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Way too much information! Nu kommer Rexxies öron att vara röda hela eftermiddagen :-)

mån maj 29, 01:08:00 em  
Blogger Oswald sa...

Samma här.
Oswald är generad ända nere från knäna.

mån maj 29, 01:13:00 em  
Anonymous Anonym sa...

"kloktes"... "kloktes"??

Vad har jag sagt om "kloktes"...
;-)

mån maj 29, 01:37:00 em  
Anonymous Anonym sa...

vad är kloktes?
antar att det är samma sak som hulkade? inget fel på det ordet.
tycker det var för LITE information här. hade han stor? kräkter du mycket? fortsatte ni bara efter eller...??

och sånt händer...
har jag berättat om den gången jag hade ofrivillig blodsex...??
*flinar*

mån maj 29, 02:18:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hmm, det ska kanske vara "klötkes"...

Fortfarande lika obegripligt... ;-)

mån maj 29, 02:52:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Men hallåååå!

Hur är det med svenska-kunskaperna?

SAOB:
Klöka: BETYDELSE: kräkas, kasta upp, spy; äv.: hava kväljningar, kväljas.

Runeberg:
Kräkas, fsv, kraekias, känna benägenhet att kräkas; ljudhärmande bildning av samma slag som sv. dial. klöka, klöge el. sv. dial. glypa.

(det skall egentligen vara ett danskt ö i klöge, men jag vet inte hur jag får fram det :-)

Slut på språklektionen!

mån maj 29, 03:03:00 em  
Blogger Rexxie sa...

För övrigt så håller Peeping-Tom-Rexxie med Mr C. och skulle helst vilja ha både bildbevis och ljudinspelningar på hulkningarna :-)

(fast jag blir ändå alldeles röd om öronen)

Mr C: Blodsex? Det låter inte riktigt som det är inkluderat i safe-sex-avdelningen.... Tell us more!

mån maj 29, 03:05:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Precis! Dial. och kløge... Kan vi inte försöka kommunicera på svenska, så att bilden blir helt klar o tydlig... eller förresten, lite dimråda och otydlighet kanske inte skulle skada i det här ämnet... *hulk*

mån maj 29, 03:19:00 em  
Anonymous Anonym sa...

tja... inte så märkvärdigt egentligen... han låg på rygg. jag höll på att kyssa hals, bröst, mage etc... you know... plötsligt kändes det väldigt blött. killen tänkte 'fan va han dreglar, och jag... tänkte nog inte i upphetsningen... han tände lampan och ja... jag hade inte märkt att min näsa blödde mer än ymnigt. förlåt, forsade... han såg ut som en nedblodad carrie. jag skrattade i en halvtimma. på riktigt...

mån maj 29, 03:30:00 em  
Anonymous Anonym sa...

mr catenacci: oops, det är väl inte den kroppsdelen blodet ska forsa till... ;-)

mån maj 29, 05:51:00 em  
Blogger Andreas sa...

Å herrejösses. Jag är helt illröd om kinderna.

mån maj 29, 09:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det var det roligaste jag hört sedan historien om tjejen som satte en dildo i pannan.

Och jag tycker texten var mycket mer lättläst nu :-)

mån maj 29, 10:30:00 em  
Blogger Aronson sa...

He he. Denna text verkar ha renderat de flesta kommentarerna i min blogg. Kul att jag kan glädja er lite...

=)

tis maj 30, 02:37:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ordbankaren: jag tror du menar Prydhet, va...? ;-)

tis maj 30, 04:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Men Aaron då... *rodna*

:)

tors juni 15, 12:26:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida