28 maj 2006

Rapport 3 fraan London

I dag har jag gaatt en laang promenad. Sedan satt jag i Hyde Park och drack mousserande vin och aat choklad och bara njoet. Naestan i alla fall, naer solen gaar i moln aer det inte skoent. Man annars... =)

Jag har precis kommit fraan en pub daar tvaa svenska maen i 60-aarsaaldern pratade paa. Aatminstone den ene. Fan vad han snackade alltsaa. Tur de inte fattade att jag aer svensk. Daa hade jag vael aldrig kommit daerifraan. Nu ska jag hem och sova och sen blir det vael naagon pub i kvaell ocksaa...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det kanske bara är jag som tycker så, men jag skulle föredra vanlig text utan prickar och ringar snarare än aa, ae, och oe. Bara som ett tips :D

Jag ska också till London snart. London baby!

sön maj 28, 08:41:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Jag ar nog beredd att halla med Micke :-)

mån maj 29, 12:21:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Sjaelv tycker jag tvaertom. Jag har mycket svaarare att laesa naer folk skriver utan ringar och prickar... Men okej, nasesta text blir saan. Jag lovar!

mån maj 29, 10:28:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida