25 maj 2006

Resekval

Så, nu har jag packat inför resan till London i morgon. Jag har egentligen bara kvar att programmera videon.

Men det här blir en resa jag verkligen inte ser fram emot. Jag har till och med funderat på att ställa in den. Men jag känner att jag lika gärna kan må dåligt i London som i Stockholm - nu när jag ändå köpt biljett och bokat hotell.

I morse mådde jag faktiskt mycket bättre. Jag var så glad: medicinen jag fick i tisdags kanske hjälper ändå. Men nu i kväll är det likadant som tidigare. Fan också! Det är ju inte bara det fysiska heller: det sätter ju sig i hjärnan; jag blir så jävla deppig av det. Ingenting är roligt just nu. Och så oroar jag mig för att något ska hända när jag är i London. Visst, de har sjukhus och bra läkare i England också. Men det blir ju så jävla jobbigt. Och tänk om jag dör...

Ni ser, jag har ju blivit paranoid!

Å andra sidan: vad säger att jag inte mår bättre i morgon? Då skulle det ju vara jävligt dumt att inte ha åkt. Och i vilket fall: de har ju teve där också. Jag kan kolla BBC och ITV likaväl som SVT eller TV 3...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag hoppas (och tror) att du kommer må bättre imorgon. Ha det nu så himla bra i London! :-)

tors maj 25, 10:13:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag är säker på att du mår bättre för var dag som går och medicinen får verka. Det är inget farligt utan bra jobbigt innan magen läkt ut. Ät och drick rätt så lär du få en kul helg!

Dr Danne

tors maj 25, 11:23:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida