22 mars 2006

Trött är milt

Fan alltså, jag vaknade halv 5 i morse. Och låg och slumrade i nån timme, men sen var jag tvungen att stiga upp. Åt frukost och gick sen och la mig en stund igen. Och nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter.

*mumlar:Aronson, Aronson, Aronson*

Och jag har en dag fylld av möten. När jag ska hinna jobba ikapp det jag ligger efter sen förra veckan förstår jag inte. Dessutom ska jag ju vara ledig torsdag, fredag och måndag. Anledning: njaaaaaaa, det vet ni nog redan... ;-)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha det så himla kul i NY!!! Jag är inte alls avundssjuk...hmmm... ;-)

ons mars 22, 02:47:00 em  
Blogger Aronson sa...

Det tycker jag gott du kan vara, honken. NY är kul! Hoppas jag...

ons mars 22, 03:35:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få åka bort just nu...och allra helst till NY!

ons mars 22, 05:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida