19 mars 2006

En söndag i mars

Det är söndag, jag har inget som helst spår av bakfylla, solen skiner från en klarblå himmel, det är varmt och skönt ute, våren är på väg med språng och vårkänslorna pockar på. Kort sagt, en dag som gjord för att...

...sitta på jobbet. Jag har ju trots allt varit borta en vecka, och det finns en hel del här att göra. Bara att gå igenom alla mejl tar ju en hel evighet.

Men jag skulle naturligtvis hellre promenerat Kungsholmen runt. Eller fikat med nån trevlig människa. Eller kanske både ock. Eller något annat kul.

I stället sitter jag här. Och i kväll ska jag tvätta...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Då är vi två som sitter på jobbet....

sön mars 19, 02:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

3.
Och jag har ändå jobbat hela veckan, och ändå...

sön mars 19, 04:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida