02 mars 2006

Dagen efter kvällen före

Jag vet inte hur man mår när man "mår som man förtjänar", så den klyschan tänker jag inte använda. Inte heller tänker jag säga att jag har "ont i håret", för det skulle ingen tro på. Utan jag säger i stället som det är: jag har jäkligt ont i huvudet i dag! Det bankar på som fan. Tur att jag bara har ett slappt möte på förmiddagen och utbildning hela eftermiddagen. Och ja, viss risk finns för att det blir McD till lunch i dag...

Jag var ute med min enhet på jobbet i går för att fira av Johan. Vi var först hemma hos Johan och drack mousserande sen gick vi vidare till en restaurang och åt jäkligt goda tapas. Slutligen gick några av oss vidare till en bar för lite avec. God mat, god dricka, trevligt sällskap och mycket skratt. En lyckad kväll, med andra ord.

Det finns egentligen bara en negativ sak att säga om gårdagskvällen, och den stavas 3-0. Bedrövligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida