01 mars 2006

På kurs, mot morgondagen

Jag kollade precis i min kalender och såg att jag ska på skrivkurs i morgon. Syftet är tydligen att höja nivån på våra interna och externa texter. Hmpf. Som om jag skulle behöva lära mig att skriva...

Annars passar det ju bra att jag har kurs just i morgon, eftersom jag ska ut i kväll, och riskerar att kanske inte komma hem helt nykter. Vi ska ut med jobbet och fira av en kille som precis slutat. Vi ska först hem till killen och dricka drinkar och känner jag honom rätt är det inte saft direkt han kommer att bjuda på. Sen blir det restaurang, så får vi se om det blir något utöver det. Vi har i och för sig några riktiga tråkmånsar på enheten, så risken är väl att vi avslutar kvällen allt för tidigt...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida