27 februari 2006

Medis

Det hade varit jäkligt kul att gå till Medborgarplatsen i kväll och ta emot Tre Kronor. Det lär bli en fest utan dess like. Och jag är säker på att jag skulle ha fällt både en och två tårar...

Men det blir inte så, jag går och tränar i stället. Dessutom får jag lätt panikkänslor när det är för mycket folk runt omkring mig. Jag var på Sergels Torg efter VM 1998 (tror jag det var) och det gick bara inte. Jag fick gå hem utan att ha sett en enda spelare...

Vi hörde förresten en helikopter snurra runt här ovanför i city för en liten stund sen och spekulerade i om det kunde vara på grund av hockeyspelarna - och det började onekligen pirra lite i kroppen. Så ja, roligt hade det varit...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

We are all the winners, we are all the best...

Waws there, did that. Inget man inte klarar sig utan dock, så sörj inte.

mån feb. 27, 09:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ah, är du bussig och korrar mitt inlägg...

Was there... osv ;-)

mån feb. 27, 09:14:00 em  
Blogger Aronson sa...

Inte då. Skriver man så illa får man stå för det också... ;-)

mån feb. 27, 09:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida