28 februari 2006

En hemlis

GAAAAHHH! Jag kan inte hålla mig längre, nu måste jag bara berätta. Jag har hållit på det några dagar eftersom jag inte visste om jag skulle gå ut med det offentligt (det finns ju ögon och öron överallt). Men okej då, nu ska jag berätta:

Jag ska på anställningsintervju i eftermiddag!

Det är ett jobb som jag väl egentligen vill ha, men inte just nu. Jag känner att jag inte riktigt är färdig med det jobb jag har. Men eftersom tillfället dök upp nu, sökte jag jobbet. Och bara ett par dagar senare ringde de och ville ha mig på intervju. Och det känns ju kul!

Fjärilarna har börjat komma, men samtidigt känner jag mig ganska lugn. Jag är ju inte i större behov av jobbet. Även om en högre lön aldrig sitter fel...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida