03 februari 2006

Vill gå hem - eller ut

Jag vaknade klockan 6 i morse och kunde inte somna om, så det var lika bra att stiga upp. Så jag kom tidigt till jobbet i dag och hann jobba undan en hel del under förmiddagen. Det kändes förstås bra, framför allt att få undan en del brev som bara väntat på att få bli skrivna... På lunchen var jag på spinning (som inte gick så bra, jag kände mig okoncentrerad). Och A bla bla bla...

Efter spinningen slängde jag i mig lite käk. Och nu sitter jag här. Det känns som att all luft bara rann ur mig. Jag har inte lust med nånting. Vill bara gå hem. Eller typ sitta och blogga. Eller gå och ta en öl och snacka skit.

Tur att vi har avdelningsfika i eftermiddag. Fast enligt ryktena får vi bränd hembakad kaka. Nåja, bättre än inget, som flickan sa...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att du har jobbat färdigt för idag, unna dig att gå hem tidigt vetja! ; )
Ingen föreläsning idag, tjoho!!! Har precis kommit hem efter en fika med en kompis på Copacabana. Mysigt!

fre feb. 03, 02:48:00 em  
Blogger Aronson sa...

Det blev inte så. Jag hade för mycket att göra. Fast ärligt talat sitter jag mest och längtar ut i snön. Eller hem till nåt gott framför teven...

fre feb. 03, 04:28:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Tycker det låter som en alldeles vanlig fredag; att luften totalt går ur en efter en arbetsam vecka. Att arbetsorken försvinner i takt med att kolleger/kunder/allmänhet droppar av...

Själv sitter jag på Tullys och låtsas arbeta, och lite grann gör jag väl det också.

Ära vare trådlösheten! :-)

fre feb. 03, 04:49:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida