21 februari 2006

Att döda lite tid

Jag hittade den här hos it-horan och eftersom jag inte känner för att jobba... ;-)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Skulle inte tro det...
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? Nej, det kommer ju bara en massa vatten i munnen...
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Vad är viktigast för dig? Kärlek.
Laddar du hem musik och film från Internet? Inte utan att betala för mig.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala mitt studielån (480 000) och använda resten som grundplåt till att köpa ny lägenhet.
Vad är det bästa med julafton? Karl-Bertil Jonssons julafton.
Tänker du mycket på ditt utseende? Det gör väl alla...
Vad får dig att slappna av? Ett gott skratt, en promenad och att köra bil.
Tänker du ofta på sex? Är solen varm? Säger tuppen kuckeliku? Är oskulden vit?
Är du skyldig någon pengar? CSN och banken.
Är du mörkrädd? Väldigt...
Vilken färg är snyggast? Gult och grönt - fast inte i kombination.
Tycker du matte är svårt? En aning.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Jag är märkesfetischist...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 7.30-8.00
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På vem helst som kommer i vägen...
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Verkligen inte. Det är bara kommunister och folkpartister som tror på förbud.
Har du piercing? Har haft, i ena örat.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, aldrig.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag själv.
Läser du ofta böcker? Ja, mycket. Och jag gillar att äga böcker.
Vad föredrar du för sorts filmer? Såna som ger mig något.
Vad slösar du mest pengar på? Godis och glass.
Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Nej, fy fan.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Vita Huset.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland (Öst- och Väst-), Frankrike, Nederländerna, Cypern, Spanien, Storbritannien (och snart USA).
Vilka husdjur har du haft innan? Zebrafink, undulat, halvangora (katt), dvärgpinscher och chihuahua.
Solar du ofta? Aldrig.
Är du bra på att laga mat? Matlagning är vansinnigt tråkigt.
Var badar du helst? I badkaret.
Vad dricker du för alkohol? Det mesta. Är periodare.
Vad använder du för droger? Förutom alkohol: inga.
Vilka djur är du mest rädd för? Ormar och råttor.
Vad tycker du om monarkin? En fin tradition som vi ska bevara.
Vilka språk kan du? Jag har läst svenska, engelska, tyska, franska, holländska och danska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej.
Vilken kändis är hetast? Jag förstår inte frågan.
Gillar du att dansa? Jag gjorde, har lagt av mig lite.
Vad har du för klädstil? Kostym, jeans eller naken...
Är du flygrädd? Inte det minsta.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Ett förbud som jag faktiskt gillar.
Vad dricker du helst när du är törstig? Kranvatten.
Vilken är din favoritglass? Choklad - i alla dess former. ;-)
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget kaffe kommer någonsin över mina läppar!
Tror du på ett liv efter döden? Ja, i någon form.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vill du gå ner i vikt? Nej, men gärna omfördela lite...
Vad har du för personlighet? En fantastisk. Och jag är snygg också!
Har du varit deprimerad? Många gånger.
Tycker du om sushi? Ett livselixir...
Tror du på livslång kärlek? Jag tror att den finns, men att den är få förunnad.
Vad äter du helst när du ser på film? Smågodis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej. En av dem lever inte över huvud taget.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Tja, varför inte.
Har du tandläkarskräck? Inte det minsta.
Har du någon gång haft självmordstankar? En väldigt personlig fråga, men ja, det har jag.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska. Verkligen.
Vilken hårfärg har du naturellt? Brunt.
Biter du på naglarna? Nej, men på nagelbanden.
Är du beroende av något? Livet.
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Många, men jag föredrar den här.
Hur ofta motionerar du? Styrketräning två gånger i veckan, spinning tre gånger i veckan. Dessutom cyklar jag till jobbet när det inte är snö...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida