29 januari 2006

Utmanad

Jag fick en utmaning av IT-horan:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du
har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

  • Pedant ut i fingerspetsarna men för lat för att städa.
  • Väldigt rak i mitt sätt att uttrycka mig.
  • När jag åker tunnelbana svär jag konstant tyst för mig själv över stockholmarnas oförmåga att visa hänsyn.
  • När jag handlar är utseende ofta viktigare än funktion och kvalitet. Har blivit rädd för att det även gäller människor...
  • Sitter när jag kissar.

Det var den lätta(?) biten. Hur ska jag nu hitta fem att utmana? Jag är så ny på det här att jag inte lärt mig vilka som läser min blogg. Men jag chansar: det får bli Jonaz, Alejandro Firpo, Junivallen, Martin Melin och... ja ja, det får räcka med 4 – de andra jag känner till har ju redan fått och antagit utmaningen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida