27 januari 2006

En jo-jo med kedja

Tänk vad fort ens (mitt?) humör kan ändras. Jag bestämde mig tidigt i veckan att den här helgen ska jag ta det lugnt. Det har varit så mycket festande ändå den senaste tiden, så jag behövde några dagar så att min kropp skulle kunna återhämta sig.

Jag visste redan att jag skulle tvätta ikväll, så därför tackade jag nej när några arbetskollegor frågade om jag skulle följa med ut. Och, som sagt, jag skulle ta det lugnt. Men jag har haft så trååååkigt i kväll. Tvätteriet var naturligtvis skittråkigt. Och sen var jag och handlade lite mat. Men sen har jag bara suttit och kollat teve och varit skitsugen på att gå ut.

...men har man lovat så har man.

Så jag blev lite deppig och tyckte att livet var lite meningslöst. Jo, det är klart att A fanns med i tankarna också och gjorde sitt till...

Så jag satt här i min självömkan och surfade runt lite. Och vad upptäckte jag? Jag upptäckte något som bara sådär fick mig på mycket bättre humör.

Jagärlänkadtill!

Jag har fått min första länk. Jag vet inte hur det känns för er vana bloggare, men för mig var det stort. Nu finns det bara en väg, och det är framåt. I full fräs!

=D

PS. Vem det är som länkat till mig får ni själva försöka ta reda på...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida