23 januari 2006

Avslöjad?

Jag hittade det här hos IT-horan, som tydligen i sin tur hittat det hos... etc. Och eftersom jag älskar såna där små undersökningar där man får berätta om sig själv och där ingen egentligen bryr sig, men då jag också tycker det var en kul grej, som kanske säger en del om mig (i det här fallet) så vill jag ju också pröva:

Öppna iTunes eller liknande program. Gå till låtbiblioteket och svara, hur pinsamt det än må vara

Hur många låtar? 4 504


Sortera efter titel:

Första låten: 'Til I Collapse - Eminem

Sista låten: Öppna upp ditt fönster - Lisa Ekdahl


Sortera efter tid:

Kortaste låten: Gisela - Rallygänget 0,06 min

Längsta låten: Maria Magdalena - Sandra 22,06 min


Sortera efter album:

Första låten: Hello - Oasis

Sista låten: Under ytan - Uno Svenningsson (inget album angivet)


Sortera efter artist:

Första låten: Bye Bye Bye - 'N Sync

Sista låten: Knock on Your Door (ingen artist angiven)


De fem mest spelade låtarna:
400 Slag - Kent
Max 500 - Kent
Palace & Main - Kent
Du är Ånga - Kent
Be Mine - Robyn


Första låten som kommer upp på Shuffle: The Thief - Infinite Mass


Sök

"sex", hur många låtar kom upp? 20
"love", hur många låtar kom upp? 346
"death", hur många låtar om upp? 2
"you", hur många låtar kom upp? 464
"chewbacca", hur många låtar kom upp? 0

Hmm. Jag har väl inget att skämmas över? =)

(För er som undrar: nej, jag har inte haft min iTunes alltför länge...)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida