22 januari 2006

Fest och fylla

Jag har varit på fest i kväll, och jag har haft skitkul! Mest beroende på E och H. Men även T och Lotta har bidragit - fast de var ju å andra sidan festens värdfolk...

Det började lite trevande, jag kände mig lite utanför. Alla verkade känna varandra. Men jag slingrande runt en del där. Efter ett tag kom E fram och hälsade. Det visade sig att vi träffat varandra tidigare och att hon, jag och Lotta varit på TioTop ihop typ 1998 eller nåt. Jag kommer inte riktigt ihåg det, men höll god min. Sen höll hon och jag ihop hela kvällen och hade kul. Till det kom då även H. Han kom fram och pratade ett tag. Han var full som fan och började limma. Först trodde jag att han flirtade med mig, och jag är fortfarande inte säker på att han inte gjorde det, men jag tog det för vad det var: en full kille som ville diskutera. Jag lät honom välja diskussionsäme. Mest diskuterade vi trängselavgifterna...

Lottas och T:s nya lägenhet är helt fantastisk. När man kom in låg det tre sovrum bredvid varandra samt ett badrum. Det fanns sedan en trappa upp. När man kom upp där hittade man ett enda stort rum, med bland annat köket. Och så en balkong och en toalett. Det var bjälkar i taken och vitmålat och f a n t a s t i s k t fint.

...och jag är just nu skitfull. Fast inte värre än att omdömet är intakt. Eller nåt...

1 kommentarer:

Blogger Aronson sa...

Jepp, festen var på Kungsholmen i Stockholm. Det var T och Lotta som var hade festen...

sön jan. 22, 10:56:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida