28 januari 2006

Fördel Allen

Jag har varit på bio ikväll, och nej, jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men Woody Allen är ju en fantastisk regissör. Ett geni! Vilken film, vilket foto, vilken närvaro, vilken spänning, vilken människokännedom, vilken förmåga att gestalta människor!

Jag satt som fastklistrad i stolen, förutom en stund mot slutet då jag knappt kunde sitta still över huvud taget...

Fast jag måste säga att personregin inte är den bästa. Jag tycker att Jonathan Rhys-Meyers emellanåt känns lite träig och Scarlett Johanssons storhet har jag över huvud taget aldrig förstått...

Match Point. Se den!

1 kommentarer:

Blogger IT-horan från Skåne sa...

Scarlett Johansson...Yummi :)
Kanske inte så bra skådis, men hon sr ju bra ut och det räcker ganska ofta ;)

lör jan. 28, 08:56:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida