02 januari 2006

Första dagen på året

I dag var det första dagen på jobbet sedan före jul. Och gissa om det fanns att göra. Bara att gå igenom mejlskörden tog sin modiga tid. Och sen var det bara att ta itu med alla ärenden. Vissa fick ju prioriteras mer än andra. Tänk vad mycket det kan hända när man är borta. Och varför ska allting sedan hända inom loppet av en halvtimme? Dessutom en halvtimme innan man måste bege sig hem...

Och så hade jag ett möte med vår chefsjurist - för första gången vi två ensamma. Jag var duktigt nervös. Men det gick ju bra, riktigt bra till och med. Förutom att det genererade en massa jobb förstås.

Och i kväll ska min närmaste chef vara med i Aktuellt. Varför blir det alltid sådant ståhej när någon man känner ska vara med i teve?

Och överallt, i mina tankar och genom min kropp, svävar A. Alltid och hela tiden...

...men Frrredrik var sjuk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida