29 december 2005

Att blogga om en blogg

Jag lider av skriv... hmm... problem! Det är inte ens en vecka sedan jag började blogga, men jag har redan problem. Eller kanske just därför... När jag är ute på stan vill jag bara hem och skriva. När jag är hemma vill jag hela tiden skriva. Vad jag än gör verkar jag bara vilja hem och skriva. Jag funderar hela, hela tiden på vad jag ska skriva om, hur jag ska formulera mig och hur jag ska fånga folks intresse.

Och hela tiden går jag omkring och oroar mig: oroar mig för att folk inte ska hitta till min blogg, att folk inte ska tycka den är intressant, att folk verkligen hittar till min blogg, att jag får en massa kritik, att... ja, du förstår. Och samtidigt är jag så kritisk till det jag skriver. Det jag skrivit hittills känns så jäkla tekniskt. Jag har bara skrivit rakt av om händelser. Jag känner ingen känsla bakom. Eller har jag för höga krav? Alla är vi ju barn i början, jag vet, så jag måste väl ge det tid. Men om det är dåligt kanske folk som hittar hit inte återkommer.

Suck.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, du har för höga krav.
Punkt. Slut.

fre dec. 30, 01:22:00 em  
Blogger Malena sa...

Tänk inte så. Skriv istället.

fre dec. 30, 11:14:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida