16 januari 2006

Ett kyligt klimat på jobbet

Det är svinkallt på jobbet i dag. Jag har fått krypa in i min fleecetröja och ändå fryser jag. Fingrarna är som kalla fiskpinnar. Eller nåt...

...fast det är ingen annan här som fryser. De säger att det bara är jag. Att det är något fel på mig. Att jag borde röra på mig mer, äta mer, ta på mig mer och allt vad det är de tycker att jag ska göra.

Men jag rör på mig och jag äter och jag har kläder på mig.

Jag tror helt enkelt att de ljuger. Jag tror att de fryser men inte vågar erkänna det. Att de är fegisar helt enkelt. Inte för att jag förstår varför. Det är väl inget farligt med att erkänna att man fryser? Det är ju helt naturligt. Folk är så konstiga...

För mig är det inget fel på. =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida