13 januari 2006

Svalnande kärlek?

Jo, jag träffade honom i dag. Eller, träffade och träffade. Jag var där och han ledde klassen. Vi sa hej och sen sa vi tack och hej. Däremellan körde vi stenhårt. Jag försökte dessutom att fånga hans blick vid ett par tillfällen. Vid något tillfälle lyckades jag. Då log han lite och blinkade med ena ögat. Precis som jag sett honom göra mot en annan deltagare (en kvinna den här gången) bara någon minut tidigare. Och som han gjort så många gånger förr, både mot mig och mot andra.

Så nej, jag tror inte längre att han är speciellt intresserad. Gör det att jag måste ge upp? Nej, det antar jag att det inte gör. Inte än i alla fall...

Hmm. Jag kom precis på att det kanske är därför jag känt mig så tom ikväll.

I vilket fall brukar jag ge upp alldeles för tidigt. Alltid. Men nu måste jag ge det lite tid. Tid för vaddå? Ja, det kan man ju fråga sig...

Suck och stön.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida