13 januari 2006

Jonas Åkerlund in person

  • Alejandro Firpo länkade till ett test som jag naturligtvis också var tvungen att göra. Fast jag måste säga att jag är tveksam. Jag är nämligen

  • Jonas Åkerlund (?)

    Trygghetsfaktor: 22 %. Betyder det att jag inte är någon att hålla i när åskan går...?

    I övrigt säger testet:
    "Individualism och nytänkande är din stil. Tyvärr ofta för sakens egen skull. Du är kreativt lagd, och ser till att skaffa ett arbete där du får utlopp för det. Men ivern gör dig missnöjd lite för ofta ändå, och kanhända slutar det med att du använder hela din kreativitet till att komma på saker att klaga på. "

    Hmm. Ju mer jag tänker på det, desto mindre tokigt blir det. Man skulle nästan kunna säga att det nästan stämmer. Men det kanske andra personligheter också hade gjort...

    I övrigt är lämpliga yrken Media, Konstnärlig verksamhet och Idrott.

    Jag: en ny Zlatan?

    0 kommentarer:

    Skicka en kommentar

    Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

    << Startsida