14 januari 2006

...och nu blir det reklam

Jag har varit på Muren och fikat idag. Jag gillar det stället, det är skitmysigt. Kanske en aning litet, men mysigt som sagt och otroligt god mat. Man får bland annat ett f a n t a s t i s k t gott bröd till om man tar en sallad.

De har allt från muffins, morotskaka och blåbärspaj till sallader, wraps, smörgåsar, soppa och lasagne. Jag vet inte om kaffet är gott, för det dricker jag inte, men det är det alldeles säkert. Deras te är helt okej, även om variationerna av te på marknaden är små över huvud taget.

Dessutom har de en väldigt snygg personal...

Hmm. Jag upptäckte precis att Muren inte har någon webbplats. Så jag får väl berätta då att Muren är ett café i Gamla Stan i Stockholm. Adressen är Västerlånggatan 19. Muren har en regnbågsflagga hängandes utanför dörren, men publiken är blandad - caféet ligger ju trots allt mitt i turiststråket...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida