05 januari 2006

Det händer... och fötter

Jag har köpt ett fotbad i dag! Så nu ska jag bli fin om fötterna. Och mjuk och skön. Jag har gått och suktat länge, men nu slog jag till. Och billigt var det också. Och som jag längtar, fötterna vill hoppa ner direkt. Men jag försöker stilla dem: först äta, sen bada... =)

Men just i dag verkar vara en perfekt dag för ett fotbad också. Jag är helt slut i kroppen och även knoppen. Bakis, förstås. Men också dagen-efter-ett-hårt-träningspass-trött. Och tränade jag igår? Nej, egentligen inte. Eller, åtminstone inte som jag hade räknat med. Jag var nämligen och åkte go-kart igår. Jäkligt kul! Men också väldigt jobbigt. Jag förstår att Schumacher och grabbarna måste vara rejält vältränade. För det var tungt. Jag är som sagt helt slut i kroppen i dag. Och har lite träningsvärk i armarna också. Och blåmärken(?) på sidorna av ryggen. Men det är det värt, det var nämligen så jäkla kul!

Synd bara att kvällen började så dåligt. Jag hade liksom inte räknat med M. Hade jag vetat att hon skulle med hade jag försökt sätta stopp för det. Jag gillar henne helt enkelt inte. Hon är en bimbo, och ingen särskilt kul sådan heller. Men, men, det blev ju kul trots det...

Och fan vad jag gillar Johan. Han är så chosefri. Tar allting för vad det är. Och förstår han inte så fördömer han inte. I stället funderar han och återkommer sedan: frågar och diskuterar. Och så var det löst. Typ...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Sjalv hatar jag nar folk sager "vad var det jag sa" - men... vad var det jag sa! ;-)

(Sitter i London med en dator med engelsk tangentbord, darfor inga exotisk tecken....)

tors jan. 05, 11:23:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida